niedziela, 15 września 2013

Ziyal

Bransoleta haftowana na wkładzie metalowym, pasująca na praktycznie każdy nadgarstek. Jedyny kolor Toho jakiego użyłam to bronze w towarzystwie taśmy cyrkoniowej szmaragdowe kryształki w złotych kasetkach. Sądziłam, że projekt prosty to prosto się będzie haftowało. Nic bardziej mylnego. Po pierwsze kolor podkładu wymagał zabarwienia pod odcień koralików, po drugie Toho cube nie chcą się układać i potrzebują mocnej dyscypliny. Jestem jednak zadowolona z efektu. Lubię jak się błyszczy.
Sama praca powstała w inspiracji pracami dwóch świetnych biżuteryjek Frydzi i Rododendron. Frydzia stworzyła kolczyki w formie koła z wszytą taśmą, a u Rododendronika podpatrzyłam świetny patent na wszywanie taśmy, z koralikami pomiędzy.



10 komentarzy:

  1. Rewelacyjna, kosmiczna!!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna w mojej ulubionej kolorystyce Toho .Jak zwykle precyzja wykonania na najwyższym poziomie.Chyba zacznę chodzić w bransoletkach i uśmiechnę sie o takie cudo .Bo warta grzechu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! (Też lubię, jak się błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka i bardzo błyszcząca ;) wygląda efektownie i tak egipsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała!! Nic tylko porwać ją i nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! Cudowna ozdoba każdego nadgarstka. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła przepiękna! :) I na białym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna , na żywo wygląda super zwłaszcza te małe kwadraciki , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń