poniedziałek, 30 września 2013

Alkarinque

Po Luinil odnalazłam kolejną gwiazdę umieszczona na firmamencie przez Vardę.
Jak bardzo lubię twórczość Tolkiena pewnie nie muszę nikomu mówić:) Zdecydowanie bogata, ciekawa, dojrzewająca z latami zapoznawania się z nią. Arcydzieło. Absolut.
Kolekcja "Ogień w kamieniu " inspirowana uniwersum mistrza rozrasta się, powstają kolejne prace, ośmielam się mieć nadzieję, interesujące.  Na pewno bardzo czasochłonne i zawierające spory wycinek mojego serca.

Alkarinque
Bransoleta w hafcie na metalowej bazie dopasowywanej do kształtu nadgarstka. Powstała na projekcie Aurory. Serce z kaboszona labradorytu w podwójnej otoczce z Fire Polish. Kolorystyka m.in. metallic bronze, cosmos, iris purple. Szerokość 4,3, długość bazy 16 cm.






9 komentarzy:

  1. Piękna z tymi kwiatkami z duo (no ja tam kwiatki widzę w każdym bądź razie :) ).
    I kolorystyka podbijająca moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! A na więcej zachwytów powietrza mi brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest fantastyczne! :) piękna kolorystyka i mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna :) Na żywo robi jeszcze większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! A kamień magiczny: jakby świat za mgłą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że na żywo jest, o ile to możliwe, jeszcze piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze <3

    OdpowiedzUsuń