piątek, 2 sierpnia 2013

Charusheela


Wisior w hafcie z sercem z czech button glass. Uwielbiam te guziki, jestem nimi oczarowana. Wykonane są z wielką precyzją , po prostu małe dzieła sztuki. Akurat ten opalizuje szmaragdowo-fuksjowo, a kwiatek wygląda jakby się poruszał w tańcu na wietrze. Oprawa z SD magic , Toho silver lined emerald i bronze. Wykończenie zielona skórka licowa.





Zwracając uwagę na wykończenie. Większość większych haftów wypełniam, żeby nie zaginały się - stąd obrys koła na skórce.



Miło mi również poinformować, że został mi przyznany znak Polskiego Rękodzieła.

10 komentarzy:

  1. Cudne, cudne, cudne! nie wiem, co jeszcze napisać, z każdą Twoją kolejną pracą dochodzę do wniosku, że mamy w języku polskim za mało przymiotników ;)
    guzik rzeczywiście niezwykły i opalizuje cudnie :)
    i oczywiście gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Guziki stały się moją wielką miłością. Wrzuciłam kolejne na warsztat, niedługo pojawią nie nowe, nie tylko szklane:)

      Usuń
  2. Baśniowy... jak zwykle :) przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny - jak każda Twoja praca :)

    Gratuluję wyróżnienia - byłam pewna, że prędzej czy później dostaniesz się do tego grona, gdyż Twoje prace na najwyższym poziomie są - piękne, staranne, oryginalne... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wisior! :D Fantastycznie dobrałaś kolorystykę i to mega wykonanie! Achhhh, wzdycham za każdym razem Izuniu - miodzio robota jednym słowem! :D
    p.s. również mam ten guziczek w swoich zbiorach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Z tym wzdychaniem jest vice versa, bo ja wzdycham do pięknych Helen i innych jej sióstr i braci. Jeszcze raz serdecznie dziękuję <3

      Usuń
  5. Przepiękny, jak zwykle powala jakością wykonania. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń