niedziela, 1 stycznia 2012

Efekt motyla...

Z Nowym Rokiem podsumowanie.  Wielka miłość do koralików zaczęła się, kiedy zobaczyłam prace Pani Ewy i to Ona pomogła mi zacząć mojego pierwszego węża, za co Jej serdecznie dziękuję. Weronika pomogła mi ( i nadal pomaga) w rozwijaniu tego uczucia. Te kilobajty tutoriali...
Poznałam Craftladies. Cudowne godziny spędzone przy craftowaniu.
Pojawił  się  też sutasz w wyjątkowych pracach Lary. Zabujałam się kompletnie. Zszywam teraz wielogodzinnie, cierpliwie cieniutkie sznurki.
Efekt motyla rozpoczął lawinę w moim postrzeganiu.
Dzisiaj jest cała góra rzeczy, który chcę się nauczyć(lodowa,tylko 10% wystaje nad powierzchnię) . Skrobię ja powolutku łyżeczką,delektując się.

Efekt rozsypanych koralików i splątanych sznurków z poprzedniego roku.



Efekt motyla.



Cosmic.

Koralowa.

Wildflowers brosza.

8 komentarzy:

  1. Motyl jest piękny! Naprawdę wyjątkowe dzieło sutaszowej sztuki! Nie umniejszam innym pracom, ale motyl przesłonił swym pięknem wszystkie inne z tego posta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny motyl, fantastyczny - wiosnę poczułam w powietrzu! :)

    Oczywiście pozostałym pracom niczego nie brakuje, podoba mi się Twoje łączenie decu i koralików czy sutaszu... Węże robisz szalenie udane, dłuuuugaśne, za co biję czołem w podłogę z podziwu, że chce Ci się to nawlekać....

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniko, Tobatko dziękuję:))) Dłubałam go trochę, sklejałam i do końca nie wiadomo było co wyjdzie. Czasem mi się wydaje, że jest brzydki, a czasem, że piękny. Tobi ja nawlekam te koraliki przy filmach:)) mimochodem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam telewizora, mało tv oglądam :) I jeśli już, to poprawiam przy tej okazji kartkówki/klasówki/testy (niepotrzebne skreślić :/ ). Ech...

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyl niezmiernie oryginalny - zjawiskowy. Serdecznie gratuluję pracowitości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Saadia, agagbu dziękuję Wam, miło mi bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne efekty i nie tylko motyla. Jednak w nowym roku życzę kreatywnego efektu motyla.

    OdpowiedzUsuń